Kommer ni ihåg alla 80-tals badges?

Tog tåget från Stockholm i morse tillsammans med min goda vän Yvonne. Kul! Tiden går så mycket fortare när man slipper sitta själv och tråka! Efter en snabb shoppingrunda i Skövde har jag äntligen kommit hem till mamma för att fira jul. Mitt gamla barndomsrum ser nästan likadant ut som den dag jag flyttade hemifrån 1986. Stereobänken har skrotats och det har tillkommit en fåtölj, annars är det samma gamla möbler. :)

Nu på kvällen började jag rota runt i mitt gamla skrivbord för att rensa bort lite gammalt skräp och hittade en burk med mina gamla badges! Vilken flashback! Poff! Tillbaks till 1980-1982!  Det ska finnas fler, men jag har inte en aning om vart de tagit vägen. Kanske dyker de också upp en dag. Vem vet? :)

Jag var tydligen väldigt förtjust i Adam & the Ants på den tiden, för det fanns ganska så många knappar med dem :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar