Nya bilder


Den här helgen har jag har hållit på mycket med min hobby, fotografering och bildredigering. Här är några av resultaten.

Jag hittade en gammal bild där jag bara var nöjd med halva ansiktet så jag
testade en ny teknik. Jag spegelvände högra halvan av ansiktet, gjorde den
svartvit, lade på filter för att få en målad effekt och avslutade med lite brus.

Taget vid stranden i Kungsängen i lördags. Det var kallt, gråmulet och blåsigt.
Fick Nico att sitta still några sekunder innan han ville gå därifrån. :)


Vi fjantade lite och testade att göra Nico svävande. Inte så välgjort kanske, men det var första försöket, och jag har redan flera idéer på hur jag kan utveckla detta.  Det kommer mera! :)


Så, jag har tagit det riktigt lugnt i helgen och det behövdes! I fredags blev jag hemskickad från jobbet för att jag var så stressad att jag fick hjärtklappning och yrsel. Jag sov bort nästan hela dagen när jag kom hem. Skönt!!! Nu känns det mycket bättre igen och det var länge sedan jag varit så sugen på att hålla på med min hobby. Jag har haft lite idétorka ett tag men den verkar vara över nu. :)

Kolla gärna in min sida på flickr. Jag ska försöka uppdatera med bilder där hyfsat regelbundet. Målet är någon gång i veckan. Ha det gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar