Tillbaks från semestern

Det var ett tag sedan jag skrev något här. Jag tog semester både från jobb och bloggande men nu är jag tillbaks och har redan hunnit jobba tre veckor.

På semestern så har man ju lite tid att tänka över sitt liv, vad man vill få ut av det och var man står just nu. Ja, alla kanske inte tänker så men det gör i alla fall jag.

Varje höst har jag fullt med idéer på hur jag ska förändra mig och mitt liv. Oftast blir det inte så mycket av det. Det brukar rinna ut i sanden och sedan vill jag bara dra täcket över huvudet tills våren kommer.

Men i år känns det annorlunda! Nu är det dags, nu är jag taggad! Vad har jag för planer då kan man ju undra? Jo, jag har mycket på gång. Exakt vad vill jag inte gå in på riktigt än. Jag återkommer till det längre fram. En liten cliffhanger alltså! To be continued... :)

1 kommentar:

  1. Förändra livet! En massa planer på G! Nu har du gjort mig nyfiken. Jag väntar med spänning på fortsättningen!

    SvaraRadera